Pro správné trávení

Pokud chcete úspěšně čelit hemeroidům , jezte hodně vlákniny, která rozproudí vaše trávení a vy se tak dočkáte žádoucího efektu, tedy pravidelného, bezbolestného a příjemného vyprazdňování. Musíte však dodržet určité zásady, jako dát střevu čas, aby si zvyklo na stravu s vysokým obsahem vlákniny, jinak může začít reagovat opět zácpou a plynatostí. Hodně pijte – nejméně dva až tři litry denně, aby vláknina mohla bobtnat. Pokud budete vlákninu užívat před jídlem, připraví váš žaludek na trávení a také mnohem rychleji dosáhnete pocitu nasycení.

Celozrnné pečivo, ovoce a zelenina

Pokud chcete úspěšně předcházet hemeroidům či s nimi úspěšně bojovat, nemusíte si žádnou speciální vlákninu kupovat, neboť pro normální činnost střev je velmi účinná obyčejná obilná vláknina, která je obsažena například v celozrnném chlebu či jiných celozrnných výrobcích. Určitě neprohloupíte, pokud do své stravy zařadíte hrách, brokolici, růžičkovou kapustu, pórek, rybíz, angrešt, ostružiny nebo třeba maliny. Všude tam je hodně vlákniny, ale i dostatek tolik potřebných vitamínů, minerálních látek a stopových prvků.

Pro správné trávení
Ohodnoťte příspěvek

Recommended Reading